lets get drunk and freaky fly

En liten 2008 sammanfattning. Tadaaaa:


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, men det är skithemligt. Hihihi.

Höll du några av dina nyårslöften?
Självklart INTE, vad trodde du?

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Nej och tur var väll det.

Dog någon som stod dig nära? 
Nej. 

Vilka länder besökte du?
Bara Sverige, skittråkigt jag vet.

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Jag vill ha ett riktigt stor äventyr som alla kommer minnas för resten av sina liv.

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Det finns många datum jag kommer minnas, både fina och sorgliga. Orkar (vill inte) inte rabbla upp alla här.

Vad är det bästa som hänt dig år 2008?
Vissa ögonblick då tiden bara stod stilla. Bland annat när Timo sjöng Fear no darkness promised child under Peace and Love. Det kommer jag aldrig att glömma. Dom andra ögonblicken behåller jag för mig själv.

Största misstaget? 
...

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Alltid. Fast bli inte rädd nu, jag är bara väldigt snubblig. 

Bästa köpet?
Oooh, vet faktiskt inte. Kan inte bestämma mig. Men antagligen ett par skor som köpte alldeles i början av 2008. Älskar dom fortfarande!

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder. Jag vågar inte ens tänka på min år konsumtion av strumbyxor! 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Sex on fire - King of leon
Försent för Edelweiss - Håkan Hellström
The scientist - Coldplay

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och.

Vad önskar du att du gjort mer?
Vet inte.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Att jag varit mindre arg.

Hur tillbringade du julen? 
Hemma hos oss med kusiner, moster, hennes man, morbror, morfar, farfar. 

Blev du kär i år?
Förälskad - ja.

Hur många one night stands?
Inga.

Favoritprogram på tv?
The Hills såklart.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är ett starkt ord men: ja, lite, ibland.

Bästa boken du läste i år?
Ett ufo gör entré av Jonas Gardell.
(Måste bara tillägga att Twilight-serien kommer på välförtjänt andra plats!)

Största musikaliska upptäckten?
Billie the vision and the dancers.

Något du önskade dig och fick?
Ja :)

 Något du önskade dig men inte fick?
Ja :(

Årets bästa film?
P.S I love you. Eller Barnhemmet fast den skrämmde skiten ur mig.

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var med lite vänner. Vi hade tårtkrig och grillade, det var fint. Resten förtränger vi.

De bästa nya människorna du träffade?
Jag har inte träffat så många bra männsikor 2008 dom träffade jag tidigare.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Svart och enkel.

Vad fick dig att må bra?
Att veta att några människor i mitt liv är bra mycket bättre än alla andra och att dom alltid kommer att finnas där för mig. Älskar er. PUSS.

Vilken kändis var du mest sugen på? 
Robert Pattionson!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Vem saknade du?
Också skithemligt.

Favorit månad? 
Juni.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det alltid. Men en liten Chanel 2.55 hade nog gjort det mesta bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback