det här med natt teve...

camilla säger:

åh gud på femman visade dom nyss en kille som runkade av en annan kille


emma säger:

what? visar dom porr (?) på femman?


camilla säger:

nej det är någon serie

queer as folk tror jag att den heter


emma säger:

haha, jahapp


camilla säger:

älskar natt-tv man vet aldrig vad man hittar


emma säger:

ja, ibland kan det visas helt sjuka saker, jag satt tex. och kollade värmlands nytt en gång, det var ganska kul


emma säger: 

på 2an brukar det alltid vara knäppa kulturprogram, en gång såg jag på en kille som dansade i fan flera timmar, det var också ganska roligt


camilla säger:

jag tror jag såg den då

tror vi pratade på telefon då också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback