you're the same as me we see things they'll never see, you and i we're gonna live forever

FRUSTRATION!
Hela mitt Windows Media Player bibliotek har raderats. Raderats. När man är trött och datorn inte sammarbetar är det inte roligt. Dags att skapa mappar för att lättare hitta bland min musik. Aaah. Jobbigt. Tills vidare nöjer jag mig med Live forever. Den har massa minnen till. Och det är den enda låten som inte raderats från mina spelningslistor. Förlåt för ett gnäll och suck och usch inlägg. Vill bara mest gå och sova. Pusspuss!

Istället får ni en bild från världens finaste film. Mycket finaste på sista tiden. Också bra.
image548
Och Annika i filmen är min främsta stil inspiration. Hon är sjukt snyggt klädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback