måndag och whyred och whywhywhy yooou? tonight tonight tonight, i wanna be with you tonight tonight tonight!

Hej älsklingar. Just nu sitter jag här i mammas kofta och är trött. Den här helgen tog på min krafter. Hehe.
Jag som gillar att vara ute i god tid (när det gäller planering av klädsel) har suttit här och funderat på vad jag ska ha på för någon snygg trasa på skolavslutningen. Känns ju endå som att man vill vara drop dead gorgeous (fast endå inte så fin att man platsar på röda mattan, du fattar.) Och då Kirunas utbud av söta kläningar är knappt exsiterande funderar jag starkt på Top top top shooop! Fast man kan ju alltid drömma om lite Whyred. Dom har en så jävla fin klänning som heter Camilla, den är svart, kort, tajt och med vita detaljer och för att inte tala om ryggen. Ryggen är freakin' faboulos! Tyvärr är blogg.se knäpp och vill inte ladda upp bilder men jag lovar den är nästan lika snygg som Mr. Michael Pitt.

And let's just admit it, Whyred is the best so just fuck the rest! Nu ska jag ta en macka och se Andra Avenyn. Bra skit det där. Roland och Lotta är bäst på tv just nu! Annars få ni ha en bra måndags kväll. Puss!


Kommentarer
Postat av: cam

men självklart att du ska ta camilla klänningen! ;)

2008-04-14 @ 22:04:11
Postat av: jag

camilla: haha, ja jag tyckte det var ett väldigt sammanträffande!

2008-04-20 @ 13:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback