lördagsförmiddag

Nu sitter jag här efter att ha ätit lite lunch. Morfar och min morbror är över på lite lördagslunch. Tror morfar har fått i sig tillräckligt med vitt nu. Pappa fyllde på efter varje tomt glas. Snacka om att vilja supa honom under bordet. Ja, ibland är det härligt med släktankomster. Snart tror jag det är dags för efterrätt. Nu frågar moffa mig och säjer "men vars är Emma? Hon äter för snabbt."  Hoppas det blir efterrätt.
Igår spenderades kvällen med vännerna jag var på teater med häromdagen. Det är alltid lika roligt att träffa dom. Vi växte i princip upp med varandra i början på 2000-talet. Vi snackade skit och åt godis och lyssnade på Håkan och pratade problem och fick panikångest. Trevlig fredag det där.
Nu säjer morfar att han aldrig ätit såhär mycket. Tror mamma försöker äta honom under bordet.
Aja, puss sålänge!

image519
Och kolla vilken fin puss jag hittade. Som jag icohförsig hittade hos niotillfem.devote.se.

Kommentarer
Postat av: Malin

Papi söp han under bordet!! :ooo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback