jag tror jag kör en favorit i repris

Ni insatta (haha, känn DIG träffad) vet att min syrra är obsessed av smala pojk ben. Och då snackar vi ju inte vanligt smala, här snackar vi smalare än tjejerna på catwalken. Ja, man kan säja att hon har en fetisch för näst intill anorektiska (vilket vi alla vet inte är bra, men hon envisas ju med att tycka om det) små pojkben. Och bäst är det ju om omkretsen på jeansen inte är mycket större. Så bara för dig Malin, bara för att jag älskar dig (och för att jag har tråkigt) skriver jag ett nytt inlägg till dig. Puss på dig!

Riktiga catwalkben. Mjauu.
image533

Den uppvikta jeans pojken gillade hon bäst förra gången.
image534


Lite mer kött!
image535


Spela i bandet versionen. Någon i The Horrors. Alla ser likadana ut.
image536

Här får du hela bandet Malin. Använd dom med hälsan i behåll.
image541



Modebloggar killen.
image537


Riktiga New York ben.
image538


Den sexiga. Raoowr!
image540


Och bara för att jag ska få ut något av det här.
image542

Bilder: Stockholmstreetstyle.feber.se, The Sartoralist.blogspot.com, Copenhagenstreetstyle.dk osv.

Kommentarer
Postat av: syster

jäää!

Postat av: c

de två sista funkar, de andra ser bara läskiga ut ;)

2008-04-23 @ 12:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback