JA

Okej. Nu orkar jag inte mer. Jag sa att man inte skulle gnälla men nu är det här faktiskt droppen som får bägaren att rinna över. Och jag som hatar fjantiga metaforer. Jag skulle alldeles precis gå en promenad med Charlie och möttes av världens jävla snöstorm. Det här fan inte okej-april-snart-maj-väder. Nej. Nu gnäller jag lite mer till snön försvinner. Tyvärr.

Annars var gårdagen trevlig. Som vanligt då.
image501
Emilia och jag. Hon är typ världens gulligast tjej!

Aja. Nu ska jag lyssna på Blondie. Fyfan vad snygg Debbie Harry var. Aja. Puss sålänge.
image502

P.S Och jag har världens raggningsreplik (man kan även charma vänner/familj med den.) Om ni är snälla kanske vi får veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback