hej älsklingar

Livet är underbart. Jag är så gald. Vår gör en så glad. Jag sitter här med fjärilar i magen och lyssnar på Håkan och Charlie sover på min fötter. Jag önskar att det var vår hela tiden. Idag sov jag till 10, vakade av att solen lyste genom fönstret. Mamma hade bakat choklad muffins och morfar och Tobbe var på besök. Min morfar är den bästa i hela världen. Vi satt ute på altanen och fikade. Lyx. Senare ska jag till en kompis men först ska jag upp på stan och köpa en kjol jag tittat på. Den kostar 69 kronor och jag planerar att ha på den ikväll. Den här dagen kommer bli så fin. Ha en finfinfin dag du också. Puss och peace!

Kommentarer
Postat av: Veronika

ha en jättebra valborg!

Postat av: jag

veronika: du med! :)

2008-04-30 @ 13:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback