god torsdag!

Idag när jag vaknade gjorde det så ont i mitt knä att jag inte ens kunde stå i duschen så jag stannade hemma. Istället fick jag sovmorgon till 12 och varmamackor med ost och tomat till lunch. Mumms. Annars har jag tagit fram lite kläder som legat undangömmda längs bak i garderoben över vintern. Bland annat en randig klänning som är skitsöt. Och bara för att jag kände att nu jävlar är det snart sommar och jag behöver lite nya kläder så gjorde jag en lista över vad jag behöver inhandla. Sedan kan man ju disskutera vad jag verkligen behöver.

  •  Några nya klänningar: en blommig, en skir vit söt, ett fodral.
  • Några nya par skor: vita tygskor, sandaler, skithöga klackar.
  • Ett par shorts med hög midja.
  • Ett par beiga chinos.
  • Några slappa t-shirts/linnen.
  • En transparent överdel.
  • En bikini i bandå modell.
  • Minst två par solglasögon: Wayfares style och ett par stora runda.
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback