didn't i deserve a fair farewell?

Man ska inte klaga så jävla mycket. Ibland kommer jag på mig själv med att klaga över precis allting. Ingenting är rättvist. Jag får aldrig något jag vill ha. Ha och ha och ha. (Som vissa av er vet) så blev jag ju väldigt förkrossad över mina julklappar och det är bara så jävla pinsamt. Så jävla pinsamt att jag nästan vill lägga mig ner och dö. Så idag tänkte jag ändra på det här. Ja, det kanske var fint väder och jag kanske var lite extra glad (fast jag är ju constantly stoned) men det spelar ingen roll. Så därför tycker jag att vi istället för att klaga, ser det positiva typ jag har ju fina ögon osv. Jag känner att detta håller på att bli en peppblogg, bra! 2008 är förändringens år! Därför slutar vi upp med sånt där trams om livets orättvisor, det finns alltid någon som har det värre (och bättre). Puss på dig.

Ask for more - Billie the vision and the dancers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback