but i worked something out last night, that changed this little boy's brain

God morron. Eller god dag kanske. De senaste veckorna, månaderna har jag drömmt så otroligt läskiga drömmar. Varje natt vaknar jag helt kallsvettig och livrädd. I natt drömmde jag att jag och min kompis Kim blev kidnappade. Det var så jävla hemskt. Och så fort vi skulle springa ut ur lägenheten, kom på ett sätt att rymma osv. så riktade en man (skitsnygg var han) sin pistol mot min panna och sa "om ni går, skjuter jag skallen av dig". Någon som vet vad såna här drömmar betyder? Jag borde nog skaffa en drömfångare men vem tror på sånt bull shit. Men numera tycker jag bara att det är obehagligt att behöva gå och lägga sig. Inte alls kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback