band of horses

Glad onsdag pårej! Idag lyssnar jag på Band of horses. För jag älskar dom. Ett av dom finaste banden som finns. Jag älskarälskar dom. Om någon frågar mig vilket som är mitt favorti band rabblar jag upp dom självklarabraalltid alternativen (håkan, strokes, tiger lou, placebo, the smiths) sedan får jag alltid ångest över att jag inte sa BANDOFHORSES. Varför sa jag det inte? Ja, så sitter jag sådär jättelänge och skämms på mig själv. Jag brukar skämmas ganska ofta på mig själv. Av någon konstig anledning. Eller jag är så dumnavifjantigklantig att jag inte tänker mig för innan jag säjer saker. Sedan ojdå och så sitter jag där och skämms på mig själv. Nu ser jag att jag måste måla mina naglar, nästan det värsta jag vet är när nagellacket håller på att flagna bort, det ser jävligt trash ut och jag står bara inte ut med att se ut som Britney Spears goes Kiruna. Inget ont om fröken Spears dock. Hon gör ju bara sin egen grej och det gillar vi ju. Aja. Puss!
image516
Och jag som är svag för tatueringar. Yummy.

"i'm coming up only to hold you under
i'm coming up only to show you wrong
and to know you is hard and we wonder
to know you all wrong, we were"

Funeral

Kommentarer
Postat av: Lotta

jag tycker att det ser lite så här nonchalant-glamouröst ut :)

Postat av: jag

lotta: det tycker jag med :)

2008-04-20 @ 13:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback