torsdagens.

hejhej bloggen. här sitter jag å multitaskar. lyssnar på hilary duff/lagar mat/testar kläder/bloggy... idag har varit en otrolig bra dag, inte för att jag gjort så mycket mer än att jobba men ni vet när man bara känner sig on top of the world, SÅ känner jag idag. har bla. känt mig så JÄVLA snygg idag  och blev bara bättre när jag beslöt mig för att testa ett par gamla byxor jag hittade i garderoben. asså förlåt men var ju tvungen att knäppa av dessa bilder när jag såg mig själv i spegeln...gu vilken tjej asså. eh gu vilken rumpa menar jag. yes är en tjej som definerar mig själv genom mitt utseende. skojja at feminist. 
serri tack gud för att du gav mig detta.
annan kul sak:
fjellborg is in the bulding. iih so happy.
 
nu ska jag fortsätta laga mat (pasta med tomatsås å spenat samt mozarella å tomatssallad. har inte ätit kött på två veckor!!!) å sen ska jag skypa med jennie. asså älskar denna uppfinning skype, herregud. man kan hänga fast man bor i olika städer. helt galet.
 
puss å kram.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vackert namn och vacker tjej!

2014-03-16 @ 14:46:05
Postat av: Kim

Så jävla underbar och snygg! <3

2014-03-17 @ 03:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback